Logowanie
 
Załóż konto|Zapomniałem hasło
Newsletter

Aktualności

Telepraca - specyfika zatrudnienia na odległość
3 września 2015 | 09:56
prof. dr hab. Andrzej Marian Świątkowski Tendencja do zmiany dotychczasowego modelu prawa pracy jest coraz silniejsza. Elastyczne formy zatrudnienia, które poprawiają konkurencyjność firm, stają się coraz bardziej popularne. Jednym z takich nietypowych, tańszych rozwiązań jest telepraca. Według oceny Komisji Europejskiej w państwach członkowskich UE w ramach tej formy zatrudnienia pracę świadczy około 10 mln osób. Ponad połowa z nich prowadzi działalność na własny rachunek. Około 4,5 miliona pracowników zatrudnionych na odległość świadczy pracę w ramach stosunku pracy.  więcej »
Telepraca- więcej wysiłku niż korzyści?
2 września 2015 | 09:28
Odwieczną bolączką pracodawców jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, jak podnieść zyski i jednocześnie obniżyć koszty. Można spróbować temu zaradzić! Z pomocą przyjdzie możliwość zatrudnienia pracowników w formie telepracy. więcej »
Praca w call center: fakty i mity
1 września 2015 | 09:49
Czy to prawda, że w call center zarabia się kilka złotych na godzinę, nie ma czegoś takiego jak ścieżka kariery i nie można zrobić przerwy na wyjście do toalety? Sprawdziliśmy najpopularniejsze mity dotyczące pracy konsultantów.  więcej »
Czy praca w call center daje szansę na karierę?
1 września 2015 | 09:06
Na pewno niejeden raz zdarzyło ci się w ostatnich latach słyszeć o pracy na tzw. “słuchawkach”, czyli w popularnych call center na stanowisku telemarketera. Skąd bierze się popularność tego fachu? Otóż do takiej pracy przyjmuje się praktycznie każdego, bez względu na wiek i doświadczenie zawodowe czy ukończone szkoły. więcej »
Kontrola telepracownika przez pracodawcę
31 sierpnia 2015 | 10:17
Pracodawca, który zatrudnia telepracownika ma prawo kontrolować sposób wykonywania pracy na odległość. Kontrola telepracownika musi jednak zostać przeprowadzona w ściśle określony sposób. więcej »